Despre noi

Telemarketingul este o forma de marketing care poate fi folosit pentru o varietate de activitati care vor impulsiona atat vanzarile cat si castigurile companiilor.

Aceasta forma de marketing presupune contactul telefonic direct al potentialului client de catre agentul de vanzari si reprezinta un serviciu avantajos care poate fi folosit pentru:

  • realizarea unor studii de piata, rezultatele obtinute putand fi folosite pentru lansarea sau repozitionarea pe piata a unui serviciu sau unui nou produs;

  • realizarea cercetarilor de piata prin telefon poate evidentia in timp rapid tendintele clientilor si ce impact au avut campaniile promotionale in randul clientilor;

  • promovarea unor evenimente, workshopuri, conferinte sau intalniri – clientii vor fi informati in amanunt despre evenimentele urmatoare care vor avea loc;
  • atragerea unor potentiali clienti sau informarea permanenta a clientilor deja existenti – clientii vor fi informati sistematic cu privire la activitatile publice sau la produsele companiilor;
  • vanzari prin telefon – produsele companiei sunt vandute prin intermediul telefonului;
  • managementul bazelor de date – realizarea follow up-ului (contactarea clientilor deja existenti si aflarea parerilor despre produsele comercializate sau serviciile oferite) si actualizarea si verificarea informatiilor in baza de date.

Serviciile outbound oferite de noua societate vor consta in:

  • obtinere de prospecti;
  • comunicare directa business-to-business;
  • campanii de obtinere de lead-uri;
  • campanii de crestere a vanzarilor.

De ce noi?

  • personal calificat si dedicat fiecarui client in parte;
  • logistica finantata prin proiecte europene, centrala telefonica, soft-uri specializate pe nevoile clientilor;
  • tehnologie moderna;
  • instruire periodica a personalului;
  • promovarea eficienta a serviciilor.